Blūma taksonomija

Afektīvā joma

Psihomotorā joma

Kognitīvā joma

“Emocionālā sistēma ietekmē mūsu uzmanības sistēmu , kas savukārt ietekmē mācīšanos, atmiņu un visi citu, ko mēs darām. Emocionāli piesātinātu informāciju ir vieglāk atcerēties, tāpēc mācību procesam ir jābūt emocionāli bagātam. Emocijas nosaka attieksmes veidošanos un tādejādi arī motivāciju.” “Kustībā var izteikt vairāk kā ar vārdiem. Ja vārdos ir meli, kustība to atklāj. Attīstot kustības, tiek sekmēta smadzeņu darbība, tādējādi arī domāšana un pašizteikšanās” “Cilvēks izvēlas, iegūst, saglabā un izmanto zināšanas savas darbības vadīšanā. katrs pats rada tos iekšējos modeļus, darbības programmas, stratēģijas un to pamatojumus, kas nosaka darbības virzību. Izziņa bez domāšanas nav reāla.”