Izmantotā un ieteicamā literatūra

 

  1. Skolotāju skolotājiem. –R.: PIAC, 1995.-38. lpp.
  2. Dž Stīla, K. Meridits, Č. Templs. “Lasīšana un rakstīšana kritiskās domāšanas attīstīšanai”, 2. rokasgrāmata. – R. SFL “Pārmaiņas izglītībā” projekta materiāli.
  3. Simons - Šefers R. Mazā filozofija Berenīkei. – R.: Krauklītis, 1997. –152.lpp.
  4. Tulviste P. Par domāšanas izmaiņām vēsturē. – R.: Avots, 1990.
  5. Vitgenšteins L. Filosofiskie pētījumi. – R.:Minerva, 1997.
  6. Vorobjovs A. Psiholoģijas pamati. – R.: Mācību apgāds, 1996.
  7. A. A . Ļeoņtjev. Osnovi psiholingvistiki. -Moskva, 1999. – 288.lpp.
  8. Edvard de Bono. Šestj šļap mišļeņija. - Sankt -Petrburg, Piter, 1997.- 242. lpp..
  9. Djui. D. Psiholoģija i pedagoģika mišļeņija. - Moskva, Soveršenstvo, 1997. – 204. lpp.
  10. Lisbeth Dixon- Krauss. Vygotsky in the classroom. – Longman Publishers USA, 1996. – 225. p.