Izmantotā un
ieteicamā literatūra
Skolotāju skolotājiem. R.: PIAC, 1995.-38. lpp.
Dž Stīla, K. Meridits, Č. Templs. Lasīšana un
rakstīšana kritiskās domāšanas attīstīšanai, 2. rokasgrāmata. R. SFL
Pārmaiņas izglītībā projekta materiāli.
Simons - Šefers R. Mazā filozofija Berenīkei. R.:
Krauklītis, 1997. 152.lpp.
Tulviste P. Par domāšanas izmaiņām vēsturē. R.: Avots,
1990.
Vitgenšteins L. Filosofiskie pētījumi. R.:Minerva, 1997.
Vorobjovs A. Psiholoģijas pamati. R.: Mācību apgāds,
1996.
A. A . Ļeoņtjev. Osnovi psiholingvistiki. -Moskva, 1999.
288.lpp.
Edvard de Bono. Šestj šļap mišļeņija. - Sankt -Petrburg,
Piter, 1997.- 242. lpp..
Djui. D. Psiholoģija i pedagoģika mišļeņija. - Moskva,
Soveršenstvo, 1997. 204. lpp.
Lisbeth Dixon- Krauss. Vygotsky in the classroom. Longman
Publishers USA, 1996. 225. p.