BLŪMA TAKSONOMIJAS KOGNITĪVAJĀ JOMĀ
ZINĀŠANAS |
|
ATCERIES, KĀDAS IR TAVAS ASOCIĀCIJAS , DZIRDOT VĀRDU
Jūra!
Ko tu zini par jūru? Vai Tu esi redzējis jūru? Kāda tā ir? Kurā gadalaikā Tu redzēji jūru? |
KAS? KAD? KĀ?
|
IZPRATNE |
|
Papildiniet ilustrāciju! Iezīmē attēlā visu, kas vēl tajā varētu būt! |
Papildinot
zīmējumu, skolēni atspoguļo savu izpratni par jūru, iezīmētā pamatojums ļauj
saprast izpratnes līmeni un domāšanu. DL Jūra 2. Un 3. uzd. |
LIETOŠANA | |
Izmantojot
dotos jautājumus, gatavojies domrakstam Notikums jūrā Notikums pie jūras Jūrmalā Lietojot DL, uzrakstiet domraksta melnrakstu! |
Izviedot
plānu un uzrakstīt domraksta pirmo melnrakstu. DL Gatavošanās domrakstam |
ANALĪZE |
|
DL1. DL 2. DL 3. Salīdzini, kas vienāds pirmajā melnraksta variantā ar pārveido to 2. Variantu? Literāro zīmīšu rakstīšana. |
Informācijas sadalīšana daļās, sakarību meklēšana, individuāla vai kolektīva analīze (pāri, grupas). |
SINTĒZE |
|
Uzraksti domrakstu, izmantojot informāciju no literārajām zīmītēm, pirmo un otro melnrakstu | Savienot dažādus priekšstatus, izmantojot dažādus sākuma variantus, veidot jaunu, nu jau galīgu domraksta variantu. |
IZVĒRTĒŠANA |
|
Atrodi un
izraksti tos teikumus no sava domraksta, par kuriem Tu lepojies, ka esi to autors. Kas
Tavuprāt Tev vislabāk izdevās šajā domrakstā? Kāpēc? Par ko Tev turpmāk vēl gribētos un vajadzētu vairāk uzzināt? Kāpēc? |
Izteikt savu viedokli par sava un citu darbu vērtību, pamatojot to, Sniegt vērtējumu, aizstāvēt savu darbu. |