BLŪMA TAKSONOMIJAS KOGNITĪVAJĀ JOMĀ

 

ZINĀŠANAS

ATCERIES, KĀDAS IR TAVAS ASOCIĀCIJAS , DZIRDOT VĀRDU “Jūra!”

Ko tu zini par jūru?

Vai Tu esi redzējis jūru? Kāda tā ir?

Kurā gadalaikā Tu redzēji jūru?

  • Iepriekšzināmās informācijas atpazīšana
  • Atbildes uz jautājumiem

KAS? KAD? KĀ?

  • DARBA LAPAS  ” JŪRA” 1 UZD.AIZPILDĪŠANA

 

IZPRATNE

 

Papildiniet ilustrāciju!

Iezīmē attēlā visu, kas vēl tajā varētu būt!

Papildinot zīmējumu, skolēni atspoguļo savu izpratni par jūru, iezīmētā pamatojums ļauj saprast izpratnes līmeni un domāšanu.

DL “ Jūra” 2. Un 3. uzd.

LIETOŠANA

Izmantojot dotos jautājumus, gatavojies domrakstam “Notikums jūrā”

“Notikums pie jūras”

“Jūrmalā”

Lietojot DL, uzrakstiet domraksta melnrakstu!

Izviedot plānu un uzrakstīt domraksta pirmo melnrakstu.

DL” Gatavošanās domrakstam”

ANALĪZE

DL1.

DL 2.

DL 3.

Salīdzini, kas vienāds pirmajā melnraksta variantā ar pārveido to 2. Variantu?

Literāro zīmīšu rakstīšana.

Informācijas sadalīšana daļās, sakarību meklēšana, individuāla vai kolektīva analīze (pāri, grupas).

SINTĒZE

Uzraksti domrakstu, izmantojot informāciju no literārajām zīmītēm, pirmo un otro melnrakstu Savienot dažādus priekšstatus, izmantojot dažādus sākuma variantus, veidot jaunu, nu jau galīgu domraksta variantu.

IZVĒRTĒŠANA

Atrodi un izraksti tos teikumus no sava domraksta, par kuriem Tu lepojies, ka esi to autors. Kas Tavuprāt Tev vislabāk izdevās šajā domrakstā? Kāpēc?

Par ko Tev turpmāk vēl gribētos un vajadzētu vairāk uzzināt? Kāpēc?

Izteikt savu viedokli par sava un citu darbu vērtību, pamatojot to, Sniegt vērtējumu, aizstāvēt savu darbu.